• Gratis verzending én retour

Alles voor dynamisch werken
  • Achteraf betalen mogelijk

Veelgestelde vragen

Vragen over de bestelling of verzending? Hieronder vind je de meest gestelde vragen die onze klantenservice heeft ontvangen. Bieden deze vragen niet het antwoord waar je naar opzoek bent? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij beantwoorden graag je vragen.

Andere vragen?

flowork telefoon

Bel ons
020 - 261 34 39

flowork mail

Mail ons
[email protected]

  Producten

1.1 Wat zijn de afmetingen en specificaties van de producten?
Ben je benieuwd naar de afmetingen en verdere specificaties van het product dat je op het oog hebt? Onder elk van onze producten kan je extensieve informatie vinden over afmetingen en specificaties die horen bij het betreffende product. Mocht deze informatie jouw vraag niet volledig beantwoorden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 020 - 261 34 39. Zij helpen je graag!
1.2 Zijn de foto’s van de producten zelf genomen?
Alle foto's op Flowork zijn door onze foto- en video afdeling geschoten. Naast foto's bieden wij voor vrijwel al onze producten ook productvideo's aan waarin we je een duidelijk inzicht geven binnen het product en haar functies. Neem een kijkje!
1.3 Kan ik de producten ook in het echt bekijken?
Wil je enkele producten uitproberen voordat je besluit deze aan te schaffen? Geen probleem! Flowork beschikt over een 500m2 showroom liggend in Amsterdam. Jij bent hier van harte welkom om een kopje koffie te komen drinken en alle producten aan gebruik te ondervinden.

Je vindt de showroom van Flowork hier:

Gyroscoopweg 146
1042AZ, Amsterdam
Nederland

Let op: Zoek naar de naam "Makeover". Binnen dit pand zal je middels duidelijk aangegeven bordjes worden doorverwezen naar de showroom.


  Bestellen

2.1 Hoe vraag ik een offerte aan?
Wanneer je een grotere afname van producten wilt, kan het voordelig zijn een offerte bij ons op te vragen. De aanvraag voor een offerte vind je op de productpagina's van onze producten. Zijn er meerdere producten waar je een offerte van wilt ontvangen? Vul ons contactformulier in en benoem duidelijk de door jou gewenste producten. Wij zullen je dan zo snel mogelijk voorzien van een aansluitende offerte.
2.2 Welke betaalopties zijn er beschikbaar?
Voor informatie over de betaalopties die Flowork aanbiedt verwijzen wij je graag door naar de betaalmethoden pagina. Hierop vind je informatie over al de door onze aangeboden betaalopties. Indien je het antwoord op jouw vraag niet op deze pagina kunt vinden, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via 020 - 261 34 39
2.3 Hoe volg ik een bestelling?
Na het plaatsen van een bestelling bij Flowork word je altijd op de hoogte gehouden van eventuele vorderingen in het leverproces. Zo ontvang je een bevestiging van de bestelling en laten wij je het meteen weten wanneer jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Hierbij ontvang je tevens een Track&trace code waarmee je jouw bestelling tot aan de deur kunt volgen.
2.4 Kan ik een geplaatste bestelling annuleren?
Heb je een bestelling al geplaatst, maar wil je deze toch annuleren? Geen probleem! Wanneer je bestelling nog niet naar je onderweg is kan je altijd contact opnemen met de klantenservice via 020 - 261 34 39. Zij helpen je graag!
2.5 Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, maar erachter komt dat er nog een aantal items missen of juist te veel zijn besteld kan je je bestelling altijd wijzigen mits deze nog niet naar je onderweg is. Neem contact op met onze klantenservice via 020 - 261 34 39. Zij zullen de benodigde wijzigingen aanbrengen en zorgen dat je bestelling op tijd bij jou geleverd wordt.
2.6 Bestelling voor jouw bedrijf plaatsen?
Bij Flowork kun je gemakkelijk en vrijblijvend een offerte aanvragen voor een grotere afname van producten. Je doet dit via de productpagina van betreffende producten, door het invullen van het contactformulier of door contact op de nemen met de klantenservice via 020 - 261 34 39.

Indien je opzoek bent naar de inrichting van jouw kantoorpand kan Flowork je tevens van dienst zijn. Ons projectinrichtingteam helpt graag met het realiseren en opzetten van een duidelijk en concreet plan. Neem contact op via 020 - 261 34 39.


  Verzending

3.1 Wat is de levertijd van de producten?
Wij proberen al onze producten voorradig te hebben waarbij deze in de meeste gevallen binnen 5 werkdagen naar je verzonden worden. Wanneer dit niet het geval is wordt dit boven de prijs van het product op de productpagina weergegeven. Mocht je toch nog vragen hebben over eventuele levertijden van producten, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 020 - 261 34 39.
3.2 Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Bij Flowork rekenen wij geen verzendkosten. Op deze manier kun je betalen voor de producten die je graag wilt en regelen wij de rest. Ook wanneer een product toch niet volledig bevalt, biedt Flowork de mogelijkheid het product kosteloos naar ons terug te sturen. Wel zo makkelijk.